Druhu, Druhno!

Jeśli organizujesz biwak dla swojej jednostki z pewnością przyda Ci się ta strona. Postępuj według poniższej instrukcji:

  1. Przygotowanie do zatwierdzenia

    Za przygotowanie dokumentów zabierz się odpowiednio wcześnie. Weź pod uwagę potrzebne podpisy.

    – Wypełnij wszystkie wymagane dokumenty: kartę zgłoszenia biwaku, preliminarz, program biwaku oraz listę uczestników biwaku.

    – Pamiętaj, aby wydrukować dwie kopie każdego z dokumentów i zebrać odpowiednie podpisy.

  1. Zatwierdzenie

    O szczegółach realizacji biwaku należy poinformować Komendę Hufca przesyłając niezbędne dokumenty nie później niż na 14 dni przed rozpoczęciem biwaku na adres biwakipiast@gmail.com). Po sprawdzeniu dokumentów uzyskasz odpowiedź albo o poprawności dokumentów, albo z prośbą o ich poprawienie/uzupełnienie, co należy uczynić jak najszybciej, ponieważ jedynie przyjęte przez Komendę Hufca dokumenty pozwalają na zgłoszenie biwaku w Hufcu.

    – Przyjdź na dyżur w biurze Hufca nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem biwaku i przedstaw wymagane dokumenty.

  1. Podczas biwaku

    – Zbierz podpisy uczestników na liście obecności.

 

Dokumenty biwakowe:

 

Karta Zgłoszenia Biwaku
Karta Zgłoszenia Biwaku
Karta-zgloszenia-biwaku.doc
104.0 KiB
Lista Uczestników Biwaku
Lista Uczestników Biwaku
Lista-uczestnikow-biwaku.doc
87.0 KiB
Lista Obecności Uczestników Biwaku
Lista Obecności Uczestników Biwaku
Lista-obecnosci-uczestnikow-biwaku.doc
87.0 KiB
Plan I Rozliczenie Finansowe
Plan I Rozliczenie Finansowe
Plan-i-rozliczenie-finansowe.xlsx
14.5 KiB
Polisa Ubezpieczeniowa 2016-2017
Polisa Ubezpieczeniowa 2016-2017
Polisa-ubezpieczeniowa-2016-2017.pdf
314.4 KiB